خیار

خیار

بچه 7ساله ايفون فايو اس دستشه خدا شاهده من هم سن اين بودم تنها خواستم از خانوادم اين بود وقتي خيار پوست ميکنن منو صدا کنن پوست خيارارو بخورم
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
هم عاشقتم ، هم ازت متنفرم
ميانگين که بگيري ميبيني برام مهم نيستي !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
ميخواي يه دخترو بزاري سر کار؟
نگاه کن تو چشاش بگو “عزيزم” بعد بگو “هيچي”‌
تا آخر عمرش گيره اون چيزيه که‌ ميخواستي بگي !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
پدربزرگم هربار جوراب پاش ميکرد ميگفت :
خدايا همينجورى که سالم اينارو پام ميکنم ، سالمم دربيارم
با همين ترفند ساده ، صد و چند سال زندگى کرد !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
سوسک مخوف‌ترين موجود در همه‌ي جهان‌هاي ممکن است
آدم‌ها از ببر گرسنه و کوسه‌ي سفيد و شهاب‌سنگ و بمب اتم مي‌ترسند
چون «بايد» بترسند اما از سوسک مي‌ترسند چون «فقط» مي‌ترسند !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
قديما يه آفتابه هاي مسي بود پرش که ميکردي اينقد سنگين ميشد
تا ميومدي ورش داري دوباره يه دست ديگه توالت مي کردي !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
من يه بار تو جاده کلاردشت
يه گوشه دور افتاده که پرنده پر نميزد، حدود 1300 کيلومتر دور از خونه
سيگار روشن کردم رفيق صميمي بابام منو ديد
اونوقت ميگن چرا نميري لاتاري ثبت نام کني!
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
اون که الان دستش تو دست شماست
من ۵ دقیقه پیش دیدم دستش تو دماغش بود
گفتم در جريان باشي !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
مامانم تازه ياد گرفته اس.ام.اس بده
واسم نوشته : آيا براي ناهار مي آيي؟
جواب دادم :آري مي آيم!
نوشته :از خودت مراقبت کن!
جواب دادم :مادر تو را بسيار دوست دارم!
نوشته :فرزند صالح گلي است از گلهاي بهشت!
خدايا اين شادي هارو از ما نگير 
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
90 درصد جوانان مشکل کمر درد دارن
10 درصد باقي مونده هم کامپيوتر ندارن !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
اگه شنا واقعا لاغر ميکنه پس نهنگ چي ميگه !؟
همين موضوع در خصوص گياهخواري لاغري و گاو هم صدق ميکنه !
 
❤♡❤♡❤smsjokbahal.blogfa.com❤♡❤♡❤
 
الان وضعيتي شده که
چشم اون دسته از خانوما که پوتين خريدن (تا زير گلوشون) بيشتر به آسمونه
تا اون کشاورزايي که نگران محصولاشونن ! 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ] [ 3:35 ] [ korusharia ]

[ ]